Hvordan kommunikerer detailhandlen og producenterne med kunderne for at fange deres opmærksomhed? Sammen med IGD* har vi udfærdiget en rapport med eksempler på de mest innovative armaturer og design inden for køle- og frysekategorierne. Derudover har vi taget et kig på butiksaspektet fra et markedsføringssynspunkt, og vi præsenterer de bedste eksempler på, hvordan detailhandlen og producenterne kommunikerer med kunderne for at tiltrække sig deres opmærksomhed.
Denne rapport er inddelt i to områder: i den første del præsenteres armaturer verden rundt for at demonstrere det nyeste inden for præsentation af køle- og frysevarer, i den anden del sættes der fokus på valget af detailhandlens og producenternes nyeste markedsførings- og kampagnestrategier.
Vil du læse hele rapporten? Du kan downloade den via linket nedenfor.
* IGD er en non-profit-organisation med fokus på forskning og uddannelse inden for fødevarebranchen. IGD har mere end 100 års erfaring i at samarbejde med førende producenter og forhandlere i dagligvarebranchen og har kontorer i Asien, Europa og Nordamerika. Få mere at vide om IGD her.