Tjenester

Hos Viessmann er du i trygge hænder

Service døgnet rundt 365 dage om året

Viessmann servicerer klimaanlæg, køleanlæg, fryseanlæg,  drikkevandskølere og ismaskiner – også med døgnservice.

Viessmann tilbyder:

  • service af høj kvalitet af uddannede køleteknikere med certificerede arbejdsgange 
  • en løsning, der passer til kundens behov
  • service døgnet rundet – også kaldet 24/7
  • præcis dokumentation for den leverede ydelse

Et nummer til det hele 4566 2128 – døgnet rundt

Vi har en stor erfaring i at være fuld leverandør til større virksomheder og dækker hele landet.

Helt med fra a-z..

Viessmann kunder spænder fra større kæder til enkeltstående butikker, køkkener, caféer, restauranter m.m. Firmaet er landsdækkende og har en fuldt bemandet døgnservice.

Montage

Viessmann tilbyder montage af innovative og certificerede løsninger i henhold til DS/EN ISO 9001:2015 indenfor: Klimaanlæg, køleanlæg, fryseanlæg, proceskøleanlæg, varmepumper, drikkevandskølere og ismaskiner.

Service

Viessmann servicerer klimaanlæg, køleanlæg, fryseanlæg,  drikkevandskølere og ismaskiner.

Viessmann tilbyder:

  • Service af høj kvalitet af uddannede køleteknikere med certificerede arbejdsgange.
  • En løsning, der passer til kundens behov.
  • Service døgnet rundet – 24/7/365.
  • Præcis dokumentation for den leverede ydelse.

Eftersyn & Vedligehold

Vi løser dit lovpligtige Eftersyn og kan vedligeholde dit anlæg, så det løser opgaven i mange år endnu. Lad planlægningen være op til os. Vi sørger for at udføre eftersynet efter gældende regler.


Vi kender hele kæden

Viessmann' teknikere arbejder sammen med arkitekter, rådgivende ingeniører og Danmarks førende køleproducenter og grossister, således at selskabet er i stand til at rådgive om innovative løsninger indenfor klimaanlæg, køleanlæg, fryseanlæg, varmepumper, drikkevandskølere og ismaskiner.

Vi hjælper med:

  • dimensionering
  • beregninger
  • tegninger
  • godkendelser
  • planlægning



Autorisation / certificering

Viessmann har udviklet og implementeret et kvalitetssikringssystem for at dokumentere firmaets forretningsrutiner, for bedre at kunne tilfredsstille kundernes krav og forventninger og opfylde myndighedernes krav i Arbejdstilsynets bekendtgørelse nr. 100 af 31/1-2007 om ”Anvendelse af trykbærende udstyr” som ”Sagkyndig virksomhed”.

Kvalitetssikringssystemet for Viessmann opfylder kravene i standarden DS/EN ISO 9001:2015.

Viessmann er auditeret og certificeret af Bureau Veritas.

Bureau Veritas

Kvalitetspolitik

Viessmann vil indfri kundernes forventninger til virksomhedens ydelser og leverancer i enhver henseende og derved skabe tillid til virksomhedens faglige og markedsmæssige formåen. Virksomheden ønsker, at kunderne får det indtryk og den oplevelse, at deres synspunkter høres, og at samarbejdet foregår ukompliceret og professionelt.

Dette betyder, at Viessmann vil bestræbe sig på at:

  • levere rette produkt til rette tid
  • opfylde alle relevante kundekrav og overholde alle myndighedskrav i forbindelse med arbejde på køleanlæg
  • opnå en høj grad af tilfredshed hos kunder og andre interessenter
  • bidrage aktivt til at sikre den medarbejderuddannelse/-udvikling, som er nødvendig for at opfylde gældende politik og mål

Kvalitetsmål

Viessmann har følgende kvalitetsmål:

  • 95 % af alle servicebesøg skal gennemføres uden genbesøg
  • 95 % af alle projekter skal afleveres til aftalt tid og uden forsinkelser
  • ved 98 % af alle serviceopgaver med kritiske driftsstop skal teknikeren være fremme senest 4 timer efter henvendelsen fra kunden
  • Viessmanns' tilbud skal opfylde kundernes behov i forhold til pris og kvalitet
  • 75 % af Viessmanns' tilbud skal resultere i ordrer
  • reklamationsomkostninger må ikke overstige 2 % af den samlede omsætning

Vores placering i Danmark

Hadsten

Gammel Sellingvej 1

DK-8370 Hadsten

+45 4566 2128

info.dk@viessmann.com
service.dk@viessmann.com

Viborg

Jegindøvej 4

DK-8800 Viborg

+45 4566 2128

info.dk@viessmann.com
service.dk@viessmann.com

Farum

Farum Gydevej 77

DK-3520 Farum

+45 4566 2128

info.dk@viessmann.com
service.dk@viessmann.com

Optagelse af telefonsamtaler

Hovednummer

Ringer du på Viessmann hovednummer (4566 2128), optages dit opkald.

Formålet er at kunne dokumentere, at vores kontor og/eller vagt ordning, har modtaget opkald omkring anlæg, der skal køle
temperaturfølsomme produkter.

Behandlingen er nødvendig for at varetage vores kunders krav, så de kan sikre myndigheds krav af fødevare sikkerheden

(persondataforordningens artikel 6, stk. 1, litra b).

De optagne telefonsamtaler opbevares i ét år, hvorefter de automatisk slettes.

Vi indsamler personoplysningerne direkte fra dig.

Hvordan kan vi betjene dig?